A estas desgracias teño que sumar que o motor gripou e tiven que mercar outro.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi28kfGgZbojbus2-mM6ci2ijPXWgHbYYpcEhTDlTySe-L0HHB_hyqubTKe6699t7tgfXp3SuAFsVTAQAtRedcAMasB2u_Vd4jrQx9Y_yqwo3RLuNWTJ6i7L9FN2XCqX9cm2iYT2YHzCjE_/s400/rana_0003.jpg)
Foto: Orellas de burro. Inverno 2005
Primeiro tocou eliminar o bance danado e con él unha parte da cuberta que xa estaba tocada dende había tempo. Despois, reforzo das ballestas das amuras de babor e estribor que estaban seriamente tocadas polos moitos pantocasos que papou o barquiño nos seus 40 anos de existencia (a partir dos 40 xa se sabe).
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjiX8Y-XQkjufN5aSw25sW2jfD0K5VZ86UkJ3V5fDwa_8G04JR0gMeTapsDZMab26NnE_ubCCNWp2W0jwuqQJahCApH-NXAivtiVb4FwN1SvbDT_cyW3eg6NLq6EY99NJ3Ph4RqXQ5Ve33C/s400/forro.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhITgvAEmdpgw0rjVNUJGD12GHKfnzUCfKDaD6Mq5oFZiOVqWLJP_c_n3hFy7w0h7R9BGSvq4qHmUflYpkav-Hlcbpe0yK2lJKuAGfMzpKS7biDZVWEXBnRTvDJdyL5kbns7-l_AqColxBZ/s400/cuberta.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVqs2aW4RApgwtvXua10hV8jgEF8RdgL5rFTowsUedUAw3Cwd0nYSe9CC_Iqd7zobdqe00Kg6rmrddO2H19xiYO8XjNjEn6ucP40qim9TiKRGZhP9VIJpMxeNs-3iobOihlq-57t3wC3Nk/s400/ballestas.jpg)
Xa postos, tocou tamén sanear a sentina e dar unha capa de protección ó forro interior.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg3OFGaGzbW5vbqxHwzuXB03uqiDnQpNLRQURsNZgbi9WWiUgzzaPmi66j9hAx8E_vEPb1sM5eL-fsDwjBhiVd2BiCKI27qfPhBpVKuZxKOT8mZ5W52Qlh9A6cD9vqYG9mN-62PxwD3Mi9y/s400/sentina.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgCDmcOaEYyYrmmGp6e1dx6lcZ464Lt1VVCt62E46_IXDWIPRLJNdSKnRrfUCzZPuIofbQcmF2l5gFXZeCWnDGpG0ntqBDRXnPgMqunTz0Xv36jj_iDVRVDQgLTkuOg3-WJRfAhe15WfCpz/s400/barnizinterior.jpg)
Por fora tamén se sellaron unhas pequenas fendas da taboa 2 da obra morta.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLKoTTuEmlHWOweZKrRslTRmy1ouYhcgGUzST5SF1Dp43sJ3bAYpD7f0oJuLANWdySxx4QA7xOoiqhYvitczAVv_GB0NccjJb3ZiyLD8bo0F9BV5Wv_m5leedJJm0g9B_GkyDh2yMjM72u/s400/racho.jpg)
Traballiños dou o mastro, que cada dous anos se baixa e tratase con barniz. Pero cada 4 anos hai que espilo para deixar a madeira viva e comezar a tratalo de novo (van seis mans, e quedan outras tantas)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjilXLlV-uc3yWTf0yXqbWadZ7PiaXw73IqbxEa5n8odgARvYt3goxszARN0WWMGLfpdX5TGuN-DWakkwlYrvMlT2ejK5Zm6Oi2rf9lSXxd9hY9lBbmoLHfvrXJhnBN0b2pEWxl0sFackcW/s400/pau1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjd-1BFpT3I7d4X-RBFamWawJJGYFCa2KISmLjmJ3hagSfxy1aAroFWKkIjhMIaCXdLW0n8XDZubi2oCwuorfmJCSd6zZP2XG7V5b2apSZVnYWG8O0zgwqT1exJTg_1nOAQA8pXN9ERiI9j/s400/pau2.jpg)
Agora xa estamos na fase final, imprimacións, poñer pasta nos riscos, retoques de barniz, pintar, dar patente e para o mar. ¡O dia que o vexa nadando non o creo!.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnq_8Dr8iEnXCx89qrMPTs5SDE4J5TxKD5LzAD-53QydfbVgC1Nsh-mL8dTX4W4IlEl2PuYURPN5_fs1jq_D-ZHjdeOA793ArwdBQDSuwAc6Xqal1bbvSQ_pEJ4vvLc8pmKDOePvhYfIo5/s400/barco.jpg)
A verdade é que este verán para min non foi o mesmo sen o RANA, voteino moio de menos, pero agardo poder levalo o desembarco de Ons e alongar así a tempada alomenos até o mes novembro, cando tentarei poder dispoñer de sitio para invernalo.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgX5H1QHem84WBte51DQ_Z_v0-x62gCeJE8QK7csu9VWkzBRcjbzUJy5yBG0AY4tsj5WbpzBJtjteyShjZ1nTg4NT6CLUIaWtbP97xsgcpz3GAA4YBog6kZm1wMVJVZjq53jMaBFDl8giKI/s400/to%C3%B1o.jpg)
Foto: O RANA fondeado en Ons no desembarco do ano 2007. Na imaxe, en 1º plano, Toño o "cesteiro", habitual tripulante do RANA para a cita anual do desembarco de Ons. Ó fondo, o novo barco de Mikel e Julieta os alemán anteriores propietarios do RANA
Por outra banda o Rana xa non está só en Galicia, outro folkboat está a prepararse e onte mesmo entereime que é posible que este ano veña outro máis dende Dinamarca. A estos dous hai que engadir o que está en Barcelona, así que o Rana xa non é unha rara avis nos nosos mares e eu alégrome moito por poder compartir con outros armadores de folkboats as experiencias de navegación deste maravilloso clásico.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgFuugO6SEKxmTMNROY4vqSkBt-IKo3IbuNUjNjgTX-DtDfMq2kSaIDCgQMxyG3dEFzjr7Sgf5dMmafRXl6jCys2XjzBQm-Gjy7HRFvVL0hMBZWvalOXmgLKBhlOwezw_oaxENTkhhKkc2Q/s400/rana_0004.jpg)
foto: Baixada do RÂNÂ. O Grobe 2008
Para os interesados neste barco estes enlaces:
asociación nordic internacional folkboat
folkboat nórdico
5 comentarios:
tes un barco cojonudo, si se me permite a expresión :-)
Ola xocas. O barco é cojonudo, látima que non poda darlle toda a atención que precisa. Nós, somos os quintos propietarios (eu mais Montse), e en realidade non sinto o barco como unha propiedade senon como un compañeiro. Imaxino que algún día chegará un novo armador e a min quedarame para sempre a lembranza dos anos nos que navegamos xuntos... esa é a única propiedade. Soa cursi pero así é.
E que tal aparecer por Viana para o encontro?
Abraço
Ola Joao, onte mesmo estivemos falando desa posibilidade. Hai moitas ganas de ir, pero temos algún problema, en concreto dous: remolque e carro.
A ver se se conseguimos que nos presten algún.
Apertas dende acá paralá
Hola, en Moaña ai outro folkboat dende fai ano e medio nestes momentos estan a restauralo, esta no asteleiro que teñen os de Sueste.
Un saudo.
Publicar un comentario